Fighter ;*
H@ # HeadAdmin
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Sob 22:05, 06 Mar 2010 Temat postu: Poradnik do gry z Glock'iem |
|
**********************************************GLOCK**********************************************
Wiele osób nienawidzi Glocka lub myśli, że jest to słaba i nieużyteczna broń; postaram się jednak przedstawić, iż (w dobrych rękach) potrafi on być najlepszym pistoletem w Counter-Strike'u. Mam nadzieję, że poradnik ten pomoże wam zrozumieć, jak doskonałą bronią potrafi być Glock.
Dane techniczne:
Producent: Glock
Dostępność: Terroryści i CT
Cena: $400 (startowa dla Terrorystów)
Naboi w magazynku: 20
Szybkostrzelność: 7 pocisków/s
Czas przeładowania: 2.3 sekundy
Średnie obrażenia - nieosłonięty tors: 18 pkt życia
Średnie obrażenia - nieosłonięta głowa: 82 pkt życia
Średnie obrażenia - tors + kevlar: 9 pkt życia, 4 pkt pancerza
Średnie obrażenia - głowa + hełm: 42 pkt życia, 21 pkt pancerza
Największe zalety:
Duży magazynek. Z magazynkiem o pojemności 20 strzałów masz duże szanse przetrwać walkę na pistolety, i dobić przeciwnika, kiedy będzie przeładowywał pistolet.
"Stopująca moc". Kiedy trafisz przeciwnika z Glocka, spowalnia go to do tego stopnia, że porusza się tak wolno, jakby kucał. Wykorzystuj tę przewagę, szczególnie w połączeniu z taktyką Okrążania Przeciwnika.
Brak podrzutu. W przeciwieństwie do większości broni w Counter-Strike'u Glock 18 nie ma podrzutu (celownik nie unosi się do góry przy strzelaniu). Podczas walki naboje lecą dokładnie tam gdzie celujesz! Nie musisz ściągać celownika w dół tak jak w przypadku innych pistoletów. Na większe odległości jeśli już raz trafisz, to przeciwnik jest w zasadzie bez szans (szczególnie na otwartej przestrzeni). Dzięki "Mocy Stopującej" przeciwnik będzie praktycznie stał w miejscu, skazany na Twoją łaskę (a raczej - niełaskę)
Taktyki
Okrążanie przeciwnika [Circle Strafing]
Taktyka ta sprawdza się najlepiej przeciwko snajperom i ludziom z shotgunami, ale jest dość skuteczna przeciwko każdemu rodzajowi broni.
Taki sposób poruszania się może sprawiać trudności niektórym graczom, gdyż wydaje się bardzo nienaturalny, ale jak to sie mówi - trening czyni mistrza.
Największą zaletą tej taktyki jest to,że przeciwnikowi jest bardzo ciężko nadążyć za nami. Co więcej, Mouse Sensitivity niektórych graczy w ogóle wyklucza możliwość nadążania z obracaniem się za okrążającym ich przeciwnikiem.
Circle Strafing w ogóle jest jedną z najlepszych metod dla praktycznie każdej broni (poza karabinami snajperskimi i karabinami z włączonym trybem przybliżenia) przy walce na bardzo małe odległości. Zresztą, taktyka ta jest znana i używana przynajmniej od czasów Quake'a [przyp. von_Hell]
Z boku na bok
Poruszając się z boku na bok stajesz się trudniejszy do zastrzelenia. Zmuszasz przeciwnika do ruszania bronią na boki, co w efekcie czyni ją mniej celną. Dopóki się ruszasz, przeciwnik będzie miał bardzo utrudnione zadanie, wykorzystaj to.
Wykorzystując tę technikę, pamiętaj, żeby ciągle utrzymywać przeciwnika na celowniku, przesuwając myszką w odwrotnym kierunku do kierunku strafe'owania.
Strafe'ując i skacząc [BunnyHop]
Taktyka ta jest chyba najbardziej efektywna, ale też najtrudniej się do niej przyzwyczaić.
Kiedy kierujesz się prosto na wroga stajesz się doskonałym celem. Wystarczy lekko przymierzyć i dostajesz heada... Ta taktyka znacznie zmniejsza szansę na Twój zgon, ponieważ nie nigdy nie stajesz w tym samym miejscu i na tej samej wysokości. Taktyka ta jest po części rozwinięciem taktyki "Z boku na bok". W tym przypadku, przeciwnik nie tylko musi ruszać bronią na boki, ale dodatkowo w płaszczyźnie góra-dół.
Na czym to wszystko polega? Otóż celem jest ciągły ruch, ciągłe skoki i kucanie. Strafe-jump w lewo, strafe-jump w prawo i z powrotem, aż do znudzenia (śmierci wroga). Przypomina to trochę skaczącego królika [stąd angielska nazwa tej taktyki - BunnyHop]. Pomimo, iż początkowo może być ciężko przystosować się do tak irracjonalnego sposobu poruszania się, taktyka ta jest naprawdę tego warta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|